شنبه 31 شهریور 1403
EN

اخبار

اخبار

شرط اعزام به اربعین حسینی(ع) اخذ به موقع گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح است.

100
0

در نشست مشترک کمیته اعزام اربعین حسینی(ع) مطرح شد:

شرط اعزام به اربعین حسینی(ع) اخذ به موقع گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح است.

 

نشست مشترک ستاد اربعین حسینی استان البرز به منظور ارائه خدمات بهینه به زائران عتبات عالیات و صیانت از سلامت عمومی با حضور نمایندگانی از اداره کل پست استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی، اداره کل گذرنامه  روز یکشنبه 23 مرداد1401 در محل دفتر مدیریت حج و زیارت استان البرز تشکیل شد.

محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت البرز و دبیر کمیته اعزام اربعین حسینی(ع) استان البرز از متقاضیان محترم اعزام به اربعین خواست تا در اسرع وقت نسبت درخواست گذرنامه خود اقدام و حتماً در سامانه سماح ثبت نام به عمل آورند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز، پیش بینی ارائه خدمات پستی و ارسال به هنگام گذرنامه زائران و مشتاقان اعزام به اربعین حسینی(ع) در مراکز پستی استان، آمادگی اداره کل گذرنامه جهت پذیرش و ارائه خدمات صدور به موقع گذرنامه زائران و هماهنگی بین دستگاههای مرتبط از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

اطلاع رسانی به مردم ولایی استان البرز در خصوص تسریع در درخواست گذرنامه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته آقای قدرتی نماینده اداره گذرنامه استان البرز، در حال حاضر با توجه به حجم بالای درخواست کنندگان، زمان درخواست تا صدور گذرنامه طولانی تر از گذشته شده که با توجه زمان کم باقی مانده تا اربعین حسینی(ع) از زائران و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین درخواست می گردد در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام نمایند.

آقای حمید پور نیز در این نشست اظهارداشت شهروندان عزیز استان البرز می توانند جهت پیگیری روند ارسال گذرنامه خود از طریق شماره تماس 193 مراتب را پیگیری نمایند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.