یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

همایش مدیران کاروان های نوروزی عتبات استان تهران برگزار شد

370
0

 

همایش مدیران کاروان های نوروزی عتبات، صبح امروز با حضور رئیس سازمان حج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در جمع مدیران کاروان های نوروزی عتبات استان تهران تأکید کرد: در خصوص ضعف زیرساخت های خدماتی در عراق بایستی زائران توجیه شوند اما لازم است هرگونه کاستی در ارائه خدمات به زائران پیگیری شود و دفاع از حقوق آنان قابل چشم‌پوشی نخواهد بود.

حمید محمدی معاون سازمان حج و زیارت نیز در این همایش از اجرای طرح نوین عتبات در سال 95 خبر داد و گفت: در این طرح برخی روند های اجرایی در زمینه اعزام زائران تغییر کرده و اختیارات شمسا، کارگزاران زیارتی و دفاتر زیارتی و شرکت های مرکزی کارگزاران در استان ها بازبینی و بازتعریف شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج نیز در این همایش از آغاز اعزام زائران به عتبات در سفرهای 23 اسفند به بعد خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت های موجود ، فعلا روزانه 10 کاروان می توانند به سامرا اعزام شوند.

حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی مدیرکل حج و زیارت استان تهران نیز طی سخنانی از مدیران خواست دستورالعملها را مورد توجه ویژه قرار داده و پیش از اعزام حتما جلسات توجیهی برای زائران برگزار کنند.

مهندس ناصر خدرنژاد مدیرعامل شرکت شمسا نیز که در این همایش حضور داشت، طی سخنانی از زحمات مدیران کاروان ها تقدیر کرد و گزارشی کوتاه از برنامه های شمسا ارائه داد.


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.