شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

كسي كه غرامت را غنيمت پندارد زيان كارترين افراد است

281
0


حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني حضور در عتبات عاليات را يك فرصت كم نظير خواند و با اشاره به معناي واژه «اخسرين» در قرآن كريم گفت: زيان كارترين فرد كسي است كه غرامت راغنيمت پندارد و فرصت سوزي نمايد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق در نشست هفتگي اعضاء و كاركنان ومسئول دفتر بعثه كربلا با استناد به آيه هاي پاياني سوره كهف گفت: زيان كارترين فرد كسي هست كه كارهاي خسارت بار و غرامتي را غنيمت و نيكو پندارد و سرمايه عمر خود را به همين منوال هدر دهد.


وي افزود: خدمت در عتبات عاليات يك فرصت استثنايي و كم نظير است كه انسان مي تواند با خدمت عاشقانه و مجدانه به زائرين سيدالشهدا و ساير ائمه (عليهم السلام) بهره معنوي و اجر و پاداش فراواني ببرد.

حجت الاسلام نجفي روحاني اظهار كرد: حضور در عتبات عاليات و خدمت به زائرين افتخار بزرگي است و اجر و پاداش فراواني دارد، اما بايد توجه داشته باشيم كه شيطان در همه جا براي انسان دام نهاده است و تلاش مي كند انسان فرصت سوزي كند و اين فرصت ارزشمند را تبديل به نقمت كند.

مسئول بِعثه مقام معظم رهبري در عراق تأكيد كرد: بايد هميشه كشيك نفس را كشيد و مراقب بود كه در دام هواي نفس و وسوسه هاي شيطاني قرار نگيريم، زيرا دام هاي شيطاني ظريف و مرموز است .

وي گفت: شيطان براي هر لحظه هر فردي نسخه كارشناسي شده مي پيچد و انسان را از مسير قرب الي الله باز مي دارد و گرفتار تسويف يا حبط عمل مي كند، زيرا او به عزت خداوندي سوگند خورده است كه همه بندگان را اغواء خواهدكرد، مگر مخلصين(به فتح لام) را كه فوق مخلصين(به كسر لام) است.

حجت الاسلام نجفي روحاني صميمت و همدلي و همفكري در محيط كار را رمز نشاط در كار برشمرد و گفت: مدتي كه هر فردي در عتبات عاليات مأموريت دارد، بخشي از عمر اوست كه بايد درست زندگي كند اين سرمايه را از دست ندهد.

بنابراين گزارش در اين جلسه اعضا و كاركنان ستاد بِعثه مقام معظم رهبري نقطه نظرات خود را درباره برخي مسائل و مشكلات بيان كردند و راهنمايي هاي لازم دريافت كردند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.