یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

حضور مهندس اوحدی بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه کرج

571
0

آقای اوحدی معاون محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج وزیارت در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر کرج همزمان با شروع هفته حج مطالبی در بخشهای مختلفی عنوان کردند .

ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، هفته حج را در شرایطی برگزار میکنیم که بدلیل رفتار ظالمانه ، کاملاً سیاسی و غیرمعقولانه سعودیها حج تمتع برای زائرین ایرانی انجام نمی شود و این صدعن سبیل ا... است .

قصد رفتار ظالمانه آنها از تعویق دو ماه مذاکرات از اواخر دیماه به 20اسفند ماه94 و مشکلاتی که در جهت صدورویزای هیئت مذاکره کننده مشهود بود.

وبه قطع روابط سیاسی یکطرفه از سوی عربستان ، ارجاع صدور ویزای ایرانیان  به دبی ، عدم هماهنگی بین وزارت حج و امور خارجه عربستان سعودی اشاره نمودند.

سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری تأکید حضور در جلسات داشت ، بدلیل اینکه سعودیها   می خواستند عدم انجام حج تمتع را به گردن ایرانیان بیندازند   .عهد کردیم پای قرارداد ی که عزت زائر و امنیت آنان قید نشود «تفاهم نامه»امضاء نخواهیم کرد وپایش ایستاده ایم .

 به برکت نهیب تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستیم اجساد شهدای گرانقدر منارا به کشورمان منتقل نمائیم و انشاءا... به برکت مظلومیت این شهدای والامقام شرایط برای سال بعد فراهم شود .

بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری فاجعه منا باید زنده نگه داشته شود و پیام مظلومیت شهدای منا را به گوش دنیا می رسانیم .

در ادامه اشاره ایی به دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام درسوریه و عراق داشتند و گفتند شاهد شهید شدن عزیزانمان هستیم با عزمی که بعد از 5سال درمقابل داعش که با دلارهای نفتی بعضی از کشورها پشتیبانی می شوند و انشاءا... با آزادسازی موصل و حلب و دیگرشهرهاشاهد براندازی گروه داعش و هم پیمانهای آنها خواهیم بود.

ودرپایان مطالبی درخصوص سامانه سماح و شروع ثبت نام زائران اربعین حسینی از ساعت9 صبح روز شنبه 16/05/95بیان فرمودند.   

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.