جمعه 04 خرداد 1403
EN

اخبار

اخبار

گرامیداشت هفته دولت

205
0


رسول گرامی اسلام فرموده اند : وقتی خداوند برای بنده ای نیکی خواهد ، حاجت مردم را در دست او قرا می دهد .

آغاز هفته دولت بهانه ای برای تجلیل از انسانهای شایسته است .

هفته دولت ، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد . هفته دولت ، هفته سپاس و قدر دانی ا زدولتی است که حدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت ، نظم و امنیت است .این هفته مبارک برهمه مردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند ، خجسته و فرخنده باد

علت نامگذاری چنین هفته ایی این است که دولت شهید رجایی ، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خودرا برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب ، صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند . روحشان شاد.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان البرز روز چهار شنبه 95/06/03در دومین روز هفته دولت مراسم سخنرانی توسط امام جماعت محترم حج وزیارت استان با حضور مدیریت  ،کارکنان  وتعدادی از کارگزاران حج وزیارت برگزار گردید وجناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای سلطانیا  ضمن تبریک هفته دولت بیان فرمودند کارمندان ، گروه بزرگی از افراد جامعه هستند که خانواده بزرگ دولت را تشکیل می دهند آنان درپی برطرف ساختن  نیاز های مردم هستند و خود را خدمتگزار آنها می دانند . مردم نیز با امین دانستن ایشان به آنان اعتماد دارند و در مسائل جاری مملکتی ، ازروش درست کارمندان تلاشگر پشتیبانی می کنند و بجاست در روز کارمند از تلاشهای خستگی ناپذیر آنان تقدیر شود  و همچنین گفتند امام علی (ع) فرموده اند کاری که به عهده توست ، طعمه نیست ، امانتی است که برگردنت نهاده اند و در حفظ این امانت با ید جدی و کوشا باشید و روش و سیره امام علی (ع) و دیگر معصومین (ع)سرمشق و الگوی زندگی همه ما باشد . 


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.