شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

دعوت از کارگزاران حج وزیارت جهت عضویت درطرح" خادمیاران رضوی "

760
0

مـتـن اطـلاعـیـه

مدیران محترم دفاتر خدمات زیارتی استان البرز

سلام علیکم

          با احترام، ضمن آرزوی قبولی و طاعات و عبادات در ماه پر برکت رمضان، مستحضرید که    خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا ع وزایران آن حضرت آرزوی خیل عظیمی از عاشقان وشیفتگان خاندان عصمت وطهارت علیه السلام می باشد.

بر اساس طرح" خادمیاران رضوی " هر فردی در هر نقطه‌ ای از میهن اسلامی برابر آئین نامه موجود می تواند به رتبه خادمیاری نائل آید.در صورت استمرار و افزایش فعالیت و به پاس این خدمت ارزشمند در صورت داشتن صلاحیت لازم، خادمیار به مقام شامخ خادمی حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) در آستان قدس رضوی مفتخر و در حوزه حرم مطهر حضرت ثامن‌ الحجج (علیه آلاف التحیه و الثناء) توفیق خدمت پیدا خواهد کرد.

در راستای خدمت رسانی بهینه و بیشینه به هموطنان ولایتمدار البرزی بر آن شدیم تا همگام با "خادمیاران رضوی" از تجارب ارزنده کارگزاران خدوم عرصه حج و زیارت در زمینه های اجرایی و خدماتی در مسیر خدمت به عاشقان و شیفتگان ائمه عصمت و طهارت(ع) ، بالاخص بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) ، استفاده نمائیم.

 لذا بدینوسیله از کارگزاران محترمی که تمایل دارند در این عرصه معنوی وفرهنگی خدمتگزاری نمایند دعوت می شود تا ضمن هماهنگی با شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان البرز، نسبت به این امر خداپسندانه که هدف اصلی آن محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای محرومان در بخش‌های مختلف است اقدام نمایند.

مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی، کاربران رایانه دفاتر و کلیه دست اندرکاران عرصه حج و زیارت بعنوان بازوان پرتوان این مدیریت، می توانند با اطلاع رسانی دقیق و جامع خود، زمینه های مشارکت و همکاری مشتاقان خدمت را فراهم آورند و امید است مارا در نیل به اهداف عالیه این طرح که محرومیت زدایی و خدمتگزاری به زایران آستان قدس رضوی است، یاری فرمایند.

علاقه‌ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در طرح خادمان و خادمیاران اشتغال می‌توانند به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir مراجعه کنند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.