ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

افتخار افتتاح اولین کانون خادمیاران رضوی در حج و زیارت استان البرز

757
0

خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و زائران آن حضرت آرزوی خیل عظیمی از عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت بوده و هرساله تعداد زیادی از درخواست های هم میهنان عزیز در موضوع تشرف به توفیق خادمی آن حضرت به آستان قدس رضوی واصل می گردد.

به اطلاع هموطنان محترم استان البرز میرساند به حول و قوه الهی صبح روز 3شنبه مورخ 10 مرداد ماه 96 اولین کانون خادمیاران رضوی در حج و زیارت استان البرز افتتاح گردید.

این مراسم که با حضور مدیریت حج و زیارت استان البرز ، مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران و نماینده آستان قدس رضوی جناب آقای قاضی خانی و جمعی از همکاران سه مجموعه برپا گردید ، با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی آقایان قاضی خانی ، دمیرچی و شفیعیان ادامه یافت .

در ادامه مراسم واحد مختص به کانون ، مستقر در مدیریت حج و زیارت افتتاح و به همکاران افتخاری مدیریت حج و زیارت که در طرح خادمیاران شرکت نموده بودند لوح عضویت اعطا گردید.

لازم به ذکر است توفیق ایجاد پایگاه ثابت برای نخسین بار در استان و در بین ادارات دولتی توسط مدیریت حج و زیارت ممکن گردیده است.

 

لذا از تمامی مشتاقان و آرزومندانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی عضویت در این طرح هستند دعوت می شود درخواست اولیه خود را با تکمیل فرم ثبت نام به صورت دقیق اعلام نموده تا پس از بررسی و احراز شرایط اولیه، مراتب جهت ادامه کار صورت پذیرد.
شرایط عمومی عضویت در این طرح به شرح ذیل می باشد:
الف)حداقل سن 20 سال تمام (کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی برای مشمولین خدمت نظام وظیفه الزامی است)
ب) برخورداری از توانمندی لازم جهت ارائه خدمت
ج) اشتهار به تدّین ، خوشنامی و اخلاق مداری
د) التزام به ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی
ه) پایبند و متعهد به کلیه ضوابط، مقررات و شئونات

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.