چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

جلوگیری از فعالت اعزام غیر مجاز به عتبات عالیات در بازرسی مشترک با تعزیرات حکومتی

308
0

روابط عمومی حج و زیارت استان البرز از گشت‌ مشترک بازرسی این مدیریت با حضور کارشناسان اداره کل تعزیرات استان در راستای جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز زیارتی خبر داد.
بر اساس این گزارش مسوول بازرسی این مدیریت بهمراه مامورین اداره اماکن نیروی انتظامی در معیت قاضی ویژه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه روند اعزامهای غیرمجاز،این بار از ادامه فعالیت عاملان غیرقانونی که در شهرستان اشتهارد فعالیت داشتند، جلوگیری نمودند.
جلسه ای مشترک با حضور آقای اینانلو فرماندار خدوم شهرستان در محل سالن‌جلسات فرمانداری اشتهارد برگزار گردید.
اینانلو ضمن‌ تقدیر و تشکر از مدیریت پرتلاش حج و زیارت استان و اداره کل تعزیرات حکومتی، بر ادامه همکاریهای شایسته در این زمینه تا نیل به هدف و منظور نهایی که همان اعزام کلیه زایران اعتاب مقدسه از طریق مبادی قانونی و دفاتر خدمات زیارتی مجاز حج و زیارت است، تاکید کرد.
در نشستی دیگر که فعالان غیر مجاز با دعوت حراست فرمانداری اشتهارد حضور داشتند، صادقیان مسوول بازرسی این مدیریت نیز ضمن تشکر از همکاریهای متقابل مجموعه فرماندای اشتهارد، موارد و مشکلات کشور عراق را برشمرد و موانع و روند پیگیریهای قانونی اینگونه فعالیتها را تببین نموده و ضمن قول همکاری از حاضرین خواست تا در مسیر اعتلای نظام، زایرین که همان سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند را به دفاتر مجاز معرفی نمایند .
در پایان قاضی محترم تعزیرات۱۴ روز کاری به این عزیزان فرصت داد تا شرایط خود را با ضوابط حج و زیارت منطبق سازند که در غیر اینصورت محل فعالیتشان پلمپ و به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد.

فایلهای پیوست

1 فایل برای دانلود

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.