پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

اطلاعيه وزارت اطلاعات در خصوص ويزاي اربعين حسيني

235
0
اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع توزيع اين ويزاهاي جعلي شده و به شكل عمومي جاي نگراني براي زائرين محترم وجود ندارد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج، به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات، اين وزارتخانه با صدور اطلاعيه اي با اشاره به كشف يك باند بزرگ جعل ويزاي كشور عراق ، به عاشقان حضور در مراسم اربعين حسيني توصيه كرد ويزاي سفر به اين كشور را از مبادي رسمي و با انجام مراحل قانوني دريافت كنند.

متن اطلاعيه به اين شرح است:

بسمه تعالي

السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين(ع)

ضمن عرض تسليت ايام عزاي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و آرزوي توفيق و سلامتي براي زائرين محترم اربعين حسيني به استحضار مي رساند با عنايت به زير ضربه قرار گرفتن كيس بزرگ جعل ويزاي كشور عراق و تقارن آن با راهپيمايي عظيم اربعين حسيني در كربلاي معلي، براي برخي از زائرين محترم پرسش و ابهام پيرامون جعلي يا اصلي بودن ويزاي خود به وجود آمده است.

اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع توزيع اين ويزاهاي جعلي شده و به شكل عمومي جاي نگراني براي زائرين محترم وجود ندارد.

يادآوري مي نمايد تمايل به اخذ ويزا از مبادي غير رسمي با انگيزه تسريع در روند دريافت ويزا و يا پرداخت هزينه كمتر ، زمينه را براي فعاليت باندهاي سودجو و جاعل، فراهم كرده و موجب بروز مشكلات عديده براي زائرين محترم مي گردد.

اقدام به موقع براي دريافت ويزا، مراجعه به مبادي رسمي و انجام مراحل قانوني، باعث اطمينان و آرامش خاطر زائرين محترم و جلوگيري از سوء استفاده باندهاي متخلف خواهد شد.

همچون گذشته از زائرين محترم انتظار مي رود ضمن حفظ هوشياري كامل خود در طول اين سفر معنوي، به اطلاعيه هاي مبادي ذيربط توجه كامل داشته باشند.

فایلهای پیوست

1 فایل برای دانلود

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.