چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

كاركنان هواپيمايي در خدمت رساني به زائران عتبات از اجربالايي برخوردارند

203
0
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول بعثه مقام معظم رهبري درعراق در ديداركاركنان فرودگاه امام خميني (ره) تهران ، اظهارداشت: كاركنان هواپيمايي و دست اندركاران خدمت به زائران عتبات عاليات با توجه به نوع فعاليت و حساسيت بالاي كاري آنان از اجر و ثواب بسياربالايي برخوردار هستند.
به گزارش خبرنگاراعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني امام حسين (ع) دردانه خداوند و كشتي نجات براي بشريت برشمرد وافزود: كشتي امام حسين (ع) از همه كشتي ها بزرگتر وسريعتر است.

وي با تاكيد براينكه در اين سفر هر كسي به اندازه ظرفيت وجودي خويش بهره خواهد برد، تصريح كرد: زيارت سيد الشهدا(ع) آنقدر از اهميت بالايي برخوردار است كه در همه شرايط امن و ناامن، فقر و غيرفقر به آن توصيه شده است.

وي با بيان اينكه زيارت هرچه بيشتر مردم از اماكن مقدس موجب روشن ماندن چراغ و مشعل هدايت است، گفت: كاركنان هواپيمايي با توجه به برخورد كريمانه و حسنه خويش با زانران عتبات و نيز به لحاظ نوع فعاليتي كه دارند در زيارت زائران حسيني شريك هستند.

وي در خطاب به كاركنان هواپيمايي و به خصوص فرودگاه امام خميني (ع) تاكيد كرد: هر اندازه آقا اسيد الشهدا(ع) را دوست داريد به همان اندازه به زائران آن حضرت نيزعشق ورزيده و خدمت كنيد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق در خاتمه سخنان خود گفت: زيارت امام حسين (ع) عمرانسان را زياد و روزي را بيشتر مي كند و ره توشه آخرت مي گردد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.