یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار البرز با نماینده ولی فقیه در استان

219
0
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به البرز با همراهی استاندار البرز، با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز دیدار کرد و پیرو موضوعات فرهنگی به صحبت نشست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، در این دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نزدیکی استان البرز به تهران سبب مشکلاتی شده اظهار داشت: این استان به خاطر نزدیکی به تهران فرصت‌های قابل توجهی دارد که باید بیشتر به آنها پرداخت، البته فاصله کم این استان به تهران یک مزیت هم دارد که می‌تواند از خیلی از امکانات بهره ببرد.

وی ادامه داد: در این چندماه که گذشت به چند استان مرزی سفر کرده و تفاهم‌نامه‌هایی هم امضاء شده است و در سفر به استان‌های مرکزی ابتداء از استان البرز آغاز کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: استان البرز فرصت مناسبی دارد زیرا این یک استان آرام است اما می‌تواند دور از بی نظمی ها فعالیت‌های خود را انجام دهد.

صالحی تصریح کرد: تنها استانی که برنامه خود تا پایان سال را حتی با اعلام جزء به جزء ماه‌های آن اعلام کرده استان البرز است و این نشان از پویایی این فرهنگ در این استان دارد.

در ادامه آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه اخیرا دو سینما به البرز اضافه شده اما جای کار بیشتری وجود دارد، همچنین مهاجرت در این استان در نخبه‌گرایی آن تاثیر داشته و البته در مقابل هم از نظر آسیب‌های اجتماعی هم به خاطر مهاجرت اتفاقات ناخوشایندی در حال رخ دادن است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: حواشی در این استان زیاد است زیرا برخی با روحیه شیطانی خود تلاش می کنند اقدامات ناخوشایندی را رقم بزنند ولی در مقابل ظرفیت این استان از نظر معنوی هم بالا است و باید بدون حاشیه کارها را پیش برد.

آیت‌الله حسینی همدانی یادآور شد: شورای فرهنگ استان ما یک سال تعطیل بود ولی مدتی است شروع به کار کرده و امید است کارگروهی ایجاد شود تا بتوانیم اقدامات بهتری را در این شورا داشته باشیم.

وی در پایان گفت: به علت آنکه استان البرز یک استان مهاجرپذیر است بسیاری از اتفاقات در این استان به سرعت پخش می‌شود، امروز عصر رسانه است و در این استان هم به دلیل آنکه مهاجرین زیادی وجود دارند سریعا اخبار در سطح کشور منتشر می‌شود پس باید سعی کنیم بدون حاشیه اقدامات خود را در یک فضای آرام انجام دهیم تا مردم بهره لازم را ببرند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.