شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

تعداد زائران در مدینه تا امروز جمعه به بیش از 5 هزار نفر می‌رسد/ارائه خدمات به زائران طبق برنامه‌ در حال انجام است

313
0

شرایط خوبی برای ورود زائران به مدینه منوره و اسکان آنها در هتل‌ها فراهم شده و این امور طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، پیش‌بینی‌های لازم برای ورود زائران کشورمان به مدینه منوره صورت گرفته است. با پروازهای امروز (جمعه) تعداد زائران کشورمان در مدینه 5 هزار و 222 نفر می شود.

اولین کاروان زائران روز 27 تیر وارد مدینه شده اند و پس از شش روز از مدینه به مکه خواهند رفت.

اولین زائران کشورمان در فرودگاه مدینه مورد استقبال قرار گرفتند. همچنین با حضور نصرالله فرهمند مدیر عملیات حج ستاد و سایر مسئولان کشورمان در مدینه و مسئولان موسسه الاهلیه عربستان از زائران با گل، گلاب و شیرینی در هتل روضه‌المبارک استقبال خوبی انجام شد.

خدمات اسکان، تغذیه و تدارکات و خدمات‌رسانی به زائران توسط مدیران مجموعه ایرانی و نظارت توسط ستاد مدبنه در حال انجام است. همچنین آشپزخانه های مدینه فعال شده اند و غذای مورد نیاز زائران را طبخ می‌کنند.

ورود و خروج زائران در فرودگاه مدینه به شکل مطلوبی در حال انجام است. زائران بلافاصله پس از ورود به مدینه منوره به حرم رسول الله (ص) مشرف شده و زیارت می‌کنند که روند زیارت و همچنین نحوه خدمات رسانی به زائران مطلوب است.

داروهای مورد نیاز وارد مدینه شده و در اختیار مراکز پزشکی قرار گرفته است.

4 مرکز پزشکی مدینه نیز با ورود زائران در حال راه‌اندازی است و بصورت شبانه‌روزی به زائران ارائه خدمت خواهند داشت. در این مراکز پزشک عمومی و متخصص به زائران خدمت خواهد کرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.