یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

تازه ترین برنامه ریزی ها در مرزهای شلمچه و چذابه برای اعزام های نوروزی /نظم بندی مناسب برای زایران عتبات نوروزی

304
0
مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به عتبات نوروزی تاکید کرد: امسال با توجه به تاکیدات رییس سازمان حج و زیارت برای اعزام های عتبات نوروزی، نظم بندی مناسب تری را شاهد هستیم و خوشبختانه هم پای کار هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت استان خوزستان درباره تمهیدات اندیشیده شده در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه برای اعزام های عتبات نوروزی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رییس سازمان حج و زیارت مبنی بر پیگیری های ویژه و نظارت بر اعزام های عتبات نوروزی، تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زایران عزیز در مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده و اجرایی شد.



وی افزود: زایران استان های خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، یزد، بوشهر و هرمزگان از پایانه های مرزی شلمچه و چزابه تردد می کنند و نظارت کامل و دقیقی از سوی دست اندرکاران در پایانه های مرزی انجام گرفته است.



مدیر حج و زیارت استان خوزستان با بیان اینکه نظارت لحظه به لحظه بر فرآیند اعزام ها انجام می گیرد، تصریح کرد: کارگزاران و کارکنان سازمان به صورت شیفت بندی خدمات مربوط به نظارت و تسهیل امور زایران را در مرزهای مذکور انجام می دهند.



به گفته حویزاوی، خدمات نقل به خوبی در پایانه های مرزی چزابه و شلمچه انجام می گیرد و این روند برای سهولت و روانی تردد زائران کشورمان اندیشیده شده است.



وی تصریح کرد : جلسات توجیهی برای زائران، مداحان، روحانیون و مدیران پیش از آغاز اعزام ها انجام گرفته است.



مدیر حج و زیارت استان خوزستان توضیح داد: کارکنان سازمان نیز در این ایام در قالب تیم های دو نفره در آماده باش کامل در پایانه های مرزی هستند و خوشبختانه مشکل خاصی برای زایران وجود ندارد.



حویزاوی تاکید کرد: امکانات خوبی در کنار پایانه های مرزی برای استراحت زائران عبوری اندیشیده شده و پایانه ها به طور کامل تجهیز شده است.



حویزاوی اظهار کرد: روند اعزام های عتبات نوروزی از 24 اسفند ماه آغاز شده است؛ تمامی اعزام ها نیز طبق برنامه زمانبندی انجام می گیرد .



وی تاکید کرد: امسال با توجه به تاکیدات رییس سازمان حج و زیارت برای اعزام های عتبات نوروزی، نظم بندی مناسب تری را شاهد هستیم.



حویزوای ایام ولادت حضرت علی (ع) و ماه مبارک رجب را تبریک گفت و برای همه زایران عتبات عالیات و عتبات نوروزی آرزوی سلامت و سفری پربار کرد.


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.