دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

دیدارهیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین نواب

225
0
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت از طرح برون سپاری برخی فعالیت های این حوزه به کانون بازنشستگان استقبال و تاکید کرد: این اقدام باید به ارتقاء هرچه بیشترسطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به زائران منجرشود.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج و زیارت به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ دراین دیدار که امروز دربعثه مقام معظم رهبری انجام شد حجت الاسلام والمسلمين سید عبدالفتاح نواب تصریح کرد: اجرای این طرح در استفاده از تجارب بازنشستگان این حوزه اقدامی مثبت است و می تواند به خوداتکایی کانون بازنشستگان نیز کمک کند.وی تاکید کرد: در اجرای این طرح تداخل نداشتن با مسئولیت های سازمان حج و زیارت و رعایت راهکارهای قانونی باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان این حوزه و خانواده آنان گفت: فعالیت و تلاش شما، کارپسندیده ای است و از این طریق ضمن انجام کار سازمان حج، درجهت حل بخشی از مشكلات بازنشستگان کمک خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پایائی همکاری سازمان حج با کانون بازنشستگان نخست مرهون اتقان در کار و ارائه کار خوب و مورد قبول این سازمان و سپس اخلاص در کار است که پیوست معنوی و درحقیقت اصل پایائی و ماندگاری کارنیز می باشد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار آقای مهدی حمزه ای رئيس هيئت مديره كانون بازنشستگان سازمان حج و زيارت با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این كانون، درباره طرح برون سپاری برخی فعالیت های این حوزه به کانون بازنشستگان توضیحاتی داد.

وی افزود: طرح تكريم و ارتقاي توانمند سازي بازنشستگان، وظيفه بگيران و مستمري بگيران سازمان حج و زيارت به تصويب شوراي راهبري توسعه اين سازمان رسيده و مورد تایید نماینده ولی فقیه هم قرار گرفته است و تحقق مفاد آن دراستحکام بخشیدن هرچه بیشتربه اين كانون موثر است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.