شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان در مناصب مدیریتی استان با رویکرد استاندار البرز، تسریع شد/مسئولیت پذیری و پشتکار شرط عملکرد موفق در سازمان است

177
0
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدیران و مسئولین استانداری موظف هستند که نسبت به سایر دستگاه های اجرایی در انجام امور محوله متعهدانه تر و مسئولانه ترعمل کنند چراکه عملکرد آنها الگوی سایر ادارات و دستگاه های استان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، علی درویش پور در مراسم معارفه سرپرست اداره کل دفتر فنی و سرپرست معاونت دفترامور شهری و شوراهای استانداری البرز افزود: با توجه به تاکید استاندار محترم بر تخصص و تسلط کامل سلمانی به حوزه عمران و همچنین سوابق و قابلیت های وی انتظار می رود مثل سابق در حوزه دفتر فنی نیز با مصمم و جدیت هرچه تمامتر در حیطه مدیریتی خود اقدام کند.
وی افزود: خانم شادابی نیز از نیروهای بسیار فعال و پرتلاش معاونت عمرانی است که امیدواریم با مسئولیت پذیری و پیگیری ایشان در منصب معاونت امور شهری شاهد دستاوردهای مثبتی در این حوزه باشیم.
این مسئول ادامه داد: با رویکرد استاندار محترم به اشتغال زنان در مناصب مدیریتی، اشتغال 30 درصدی زنان در استان در مرز تحقق است.
وی گفت: دفتر فنی وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و بیشتر اقدامات و وظایف معاونت عمرانی بر عهده اداره کل دفتر فنی است.
درویش پور افزود: ما موظف هستیم اولویت هایی که استاندار محترم برای رونق و توسعه استان انتظار دارند باید بطور کامل و به سرعت انجام شوند.
وی عنوان کرد: موفقیت کامل در محیط کارتنها با وفاق، همدلی و انسجام میسر می شود که حاصل نهایی آن رشد و توسعه استان است.
معاون استاندار البرز اضافه کرد: مدیران و مسئولین استانداری وظیفه نظارت بر دستگاه های اجرایی را بر عهده دارند بنابراین انتظار می رود که بیشتر از سایر دستگاه ها در انجام امور محوله مصمم باشند تا همه کارها و اقدامات به سامان برسد.
وی بیان کرد: شرط موفقیت و ترقی مدیران و کارکنان در این است که از ابتدای قبول مسئولیت باید با تلاش و پشتکار نسبت به انجام وظایف و تعهدات خود جدیت به خرج دهند چرا که اسم و رسم خوب تنها با عملکرد خوب میسر می شود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.