جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

توصیه ها برای پرهیز از بازارگردی و اهتمام به خرید کالای ایرانی

191
0
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حنج و زیارت کشور زائران حج تمتع را به استفاده بهینه از این سفر معنوی و نورانی توصیه کرد و از آنان خواست که در مدت زمان حضور در سرزمین وحی،وقت را مغتنم شمرده و فرصت خود را صرف بازارگردی نکنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت کشور در همایش رمضانیه آموزش متمرکز زایرین حج تمتع استان هرمزگان با قدردانی از همدلی و همبستگی مردم بویژه دست اندرکاران حج و زیارت در یاری رساندن به سیل زدگان سراسر کشور از زحمات تمامی زائرین و عوامل و کارگزاران حج و زیارت تشکر کرد.
‌وی با اشاره به پیگیریهای نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و تلاش سازمان حج و زیارت و مساعدت دولت و بانک مرکزی در خصوص حج تمتع ۹۸ گفت: با تلاش های صورت گرفته امسال توانستیم شاهد کنترل نسبی در بحت قیمت حج باشیم.
‌‌معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت کشور در ادامه به کیفیت مسکن مکه و مدینه اشاره کرد و افزود: در مدینه منوره به دلیل تخریب هتل های اطراف حرم و عدم ساخت و ساز با مشکل کمبود هتل مناسب مواجه بوده ایم، به همین دلیل موضوع هتل ها در مکه و مدینه از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.
‌آزاد با اشاره به چادرهای عرفات و منا افزود: منا و عرفات در زمین های محدود قرار گرفته است و حجاج باید در فضای مشخص شده به سر ببرند؛ بنابراین زائرین باید خود را برای یک اقامت اردوگاهی (در عرفات و منا) آماده کنند.
‌وی در خصوص رعایت نظافت توسط حجاج در زمان انجام حلق به زائرین گفت: در ایام تشریق آقایان نسبت به رعایت نظافت در زمان حلق دقت نظر ویژه ای داشته باشند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.