شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

آزمون بدو خدمت روحانیان و مداحان عتبات آغاز شد

236
0
مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، آزمون بدو خدمت روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات عالیات را به صورت اینترنتی برگزار میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، آزمون بدو خدمت روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات عالیات را برگزار می کند.

براساس این گزارش، این آزمون به مدت پنج روز و به صورت اینترنتی با حضور حدود 1200 نفر از مداحان و روحانیان عتبات عالیات برگزار می شود که نتایج آن دو هفته پس از اتمام آزمون اعلام خواهد شد.

این گزارش می افزاید، دوره آموزشی بدو خدمت روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات عالیات از نیمه فروردین ماه آغاز شد و تا تیرماه ادامه داشت و در این دوره آموزشی حدود 400 مداح و بیش از 800 روحانی کاروان شرکت داشتند.

بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرده است که کسب حداقل معدل 14 از مراحل جذب و آموزش برای اعزام این گروه از مداحان و روحانیان اعزامی عتبات عالیات ضروری است.

گفتنی است، یکی از برنامه‌های مستمر بعثه مقام معظم رهبری، آموزش ضمن خدمت برای مداحان و روحانیان اعزامی است؛ از این‌رو آن دسته از مداحان و روحانیانی که از سوی بعثه مقام معظم رهبری به همراه کاروان‌های عتبات عالیات اعزام می شوند، باید در این جلسات آموزشی شرکت کنند و اعزام آن ها مشروط به شرکت و قبولی در برنامه های آموزشی است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.