شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت آغاز امامت حضرت امام عصر

287
0
استاندار البرز طی پیامی آغاز امامت منجی عالم بشریت را تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری البرز،در متن این پیام از سوی شهباز آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

...بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت،آغاز امامت آن خورشیدی است که حضرت محمد(ص)، طلوعش را نوید داده بود.او همان ستاره درخشانی است که شیعه در زمین فقط‌ به دنبال اوست تا راهش را کج نکند،مومن واقعی هرروز ظهورش را از خدا طلب می کند
و افتخار میکند در زمان حیات او، زندگی میکند.امروز سرآغاز امامت حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود علیه السلام می باشد.
امید است با عمل به فرامین ائمه اطهار و اطاعت از دستورات مراجع عظام تقلید در زمان غیبت آن امام همام، زمینه ظهورش را با بصیرت و حقیقت طلبی و "وحدت کلمه" حول ارزشها و آرمانهای رفیع انقلاب اسلامی، فراهم سازیم.
بی شک می توان با توکل به خدای متعال و با همدلی، اتحاد و مقاومت در مقابل استکبار و ستیز با دشمنان ستیزه جو به این مهم دست یافت.
اینجانب سرآغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر (عج)را به محضر تمامی مردم سرافراز و ولایتمدار استان البرز تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم همه ما در راستای دینداری و اعتقاد و التزام به سیره پاک معصومین (ع) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) گام برداریم و در راستای توفیق هرچه بیشتر دولت خدمتگزار برای جلب رضایت مردم (که همان رضای پروردگار است) پویا و پیروز باشیم.
شهبازی
استاندار البرز

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.