دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

موج بارشی قوی از عصر امروز تا صبح یکشنبه اتمسفر البرز را در بر می گیرد

140
0
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی در خصوص هشدار سطح قرمز در تاریخ 20 فروردین، با گذر موج آخر و بسیار قوی بارشی از عصر امروز تا صبح یکشنبه از نیمه بالایی کشور مجددا رخداد بارش های رگباری و شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد لحظه ای و شدید، تگرگ را در استان البرز خواهیم داشت.
وی افزود: گذر این موج منجر به آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه های کرج و به ویژه رودخانه کردان، در جاده های کوهستانی این سامانه موجب بارش برف، ریزش سنگ و رانش کوه می گردد.
این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه با سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان لازم است فرمانداران شهرستان های استان نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام و پیش بینی های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با توجه به اطلاعیه های گذشته اداره کل هواشناسی در خصوص فعال شدن سامانه بارشی طی ۸ روز و کاهش شدید دما در البرز گفت: موج آخر و بارشی قوی از عصر امروز تا صبح یکشنبه اتمسفر البرز را در بر می گیرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.