جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

مشکلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا رسیدگی می شود

149
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه حسب دستور و تاکید نماینده عالی دولت در استان مبنی بر تشکیل کارگروه جهت بررسی و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، افزود: جلسه نحوه رسیدگی به مشکلات صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا که مشمول مصوبه اخیر دولت به منظور برنامه ریزی جهت دریافت تسهیلات بانکی با حضور دستگاه های ذیربط تشکیل گردید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی و حمایت از کسب و کارهای اقتصادی آسیب دیده اظهار داشت: مصوبه اخیر دولت در حمایت از بنگاه های اقتصادی با پرداخت تسهیلات بانکی به ۱۳ رسته از بنگاه‌ها و کسب و کارهای متضرر از کرونا بود که مشمول بخشی از کسب و کارها در این استان می‌شود.
وی افزود: به همین منظور در استانداری با حضور ادارات و دستگاههای مرتبط جلسه ای تشکیل گردید و با توجه به میزان اعتبار تخصیص داده شده مقرر شد اداره کل رفاه اجتماعی به عنوان دبیر نسبت به پیگیری و جمع بندی رسته های آسیب دیده اقدامات لازم را بعمل آورد.
شاهمرادی تصریح کرد: پس از شناسایی واحدهای مذکور از طریق سامانه کارا نسبت به ثبت نام رسته بابت دریافت تسهیلات برای جبران بخشی از خسارات وارده اقدام نمایند.
معاون استاندار گفت: با عنایت به تاکید استاندار و دستور سریع ایشان کلیه دستگاهها می بایست به دقت نسبت به شناسایی و جذب تسهیلات در حوزه متبوع از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزند تا ضمن جذب تسهیلات شاهد رونق دوباره کسب و کار و توسعه اقتصادی طبق سنوات گذشته در استان را شاهد باشیم.
وی افزود: آسیب های وارده به جامعه کارگری از دغدغه های استاندار البرز بوده و کوتاهی در رفع مشکل جامعه از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد بود.
شاهمرادی تصریح کرد: مقرر شد رسته ها و بنگاه های اقتصادی که بعلت شیوع کرونا آسیب دیده و شناسایی نگردیده از طریق دستگاه های متولی شناسایی و لیست آنها جهت رفع مشکل به استانداری ارسال تا از طریق مراجع ملی مشکلاتشان رفع گردد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.