ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

کیفیت هوای البرز در سطح ناسالم قرار دارد

140
0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از پایئن بودن سطح کیفی هوای البرز خبر داد و گفت: هوای ناسالم تا روز چهارشنبه سوم دی ماه اتمسفر البرز را تحت تاثیر قرار می دهد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا فلاح نژاد با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی آلودگی هوای البرز اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی البرز آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی تا روز چهار شنبه سوم دی ماه می باشد.
وی افزود: انباشت و افزایش غبار و غلظت آلاینده ها از روز شنبه شب 29 اذر ماه آغاز و تا روز چهار شنبه 3 دی ماه ادامه خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس افزایش آلاینده ها به دلیل استقرار پرفشار سرد و چگال سطح زمین و رخداد چندین لایه وارونگی دمایی به صورت پی در پی خواهیم داشت که کیفیت هوای استان البرز را در این مدت به تناوب در سطح ناسالم قرار خواهد داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان توصیه هایی از شهروندان بویژه آسیب پذیر شامل کودکان ، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز و حضور درسطح شهر خودداری کرده و تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل خودداری و از انجام فعالیت طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.