یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی افتتاح شد

161
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز مجمع خیرین و مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز امروز دوشنبه رأس ساعت 15 با هدف تحقق اهداف الهی و جوشش رأفت و الفت بین زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز  با حضور محمد حسن سامعی، مدیر حج و زیارت استان و جمع کثیری از کارگزاران و زائران خیر(ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی) افتتاح گردید، تا مردم خیر اندیش و نیکوکاران عزیز بتوانند از این طریق به نیازمند ترین خانواده ها مساعدت و تصنیف مهربانی را در وجود این عزیزان زمزمه نمایند.

این طرح شالوده اي از مهر و محبت و عشق به ارزشهاي والاي الهي و انساني است و با هدف دستگيري و ياري رساندن به بیماران نيازمند طراحي و اجرا می گردد.

بر اساس این گزارش مجمع خیرین و مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز محمل وجایگاهی است که بنا دارد واسطه خیری باشد در تحقق اهداف مقدس خیرین با نیازهای کشور و نیازمندانی که در این طریق محتاج یاریند.

این مرکز صرفاً یک تشکل خیریه،غیر سیاسی، غیر انتفاعی و غیر دولتی بوده و به هیچ یک از سازمانها، ادارت و نهادهای دولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد وبه صورت کاملاً مستقل و مردم نهاد و با کسب مجوز از کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ارائه خدمات فراگیر معیشتی، درمانی، اشتغال، کارآفرینی و... به نیازمندان و محرومان با مشارکت خیرین زیارتی استان البرز با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت خواهد نمود.

بی شک راهکارهای دستیابی به اهداف بلند و متعالی در این مسیر هم سو با حرکت جامعه بسوی اهداف سعادت بخش مستلزم شناخت بیشتر و به کارگیری تجارب و توانمندی مختلف افراد صاحب نظر است و بر همین اساس و با لطف ایزد منان زمینه ای فراهم گردید تا جمعی از دوستان متعهد و علاقمند به امور خیر دور هم گرد آیند و به عنوان ياوران اين حركت عظيم و خداپسندانه برکات ارزشمندی را نصيب نيازمندان نموده و زمينه ساز حرکتی پویا ، اصولی و هدفمند در استان البرز گردند .

سروران و نیکوکاران گرامی که تمایل به همکاری در زمینه های مختلف با این مرکز را دارند می توانند یاری رسان ما در این مسیر والا و پرخیر و برکت باشند.

شماره حساب مرکز نیکوکاری: 6037997950274291

شماره تماس مرکز: 32553001

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.