دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

روز جهانی قدس کابوسی برای رژیم صهیونیستی

95
0

پیام محمد حسن سامعی مدیریت حج و زیارت استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس:

خواهد رسید روزی که بیت المقدس پیراهن عزت و اقتدار بر تن کند و نغمه خوش آزادیش در جهان بپیچد. روزی که شکوفه های امید و ایمان از تمام دیوارهای بیت المقدس و عطر خوش پیروزی همه جا را پر کند، روزی که که چشمان مسلمانان از شادی اشک ریخته، فروغ اش تمام دنیار را چراغان کند.

مدیریت و همکاران حج و زیارت استان البرز و کارگزاران زیارتی به همراه امت بیدار جهان اسلام این روز را گرامی داشته و انزجار خود را از صهیونیسم جهانی اعلام می نمائیم.

روز جهانی قدس گرامی باد.

رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ ظهر روز قدس سخنرانی خواهند داشت بنابراین  مردم ایران اسلامی و جهانیان از سخنرانی پر فیض ایشان  بهره مند می شوند.

روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.