جمعه 10 فروردین 1403
EN

اخبار

اخبار

افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رأی شهرستان کرج در انتخابات ۱۴۰۰

158
0

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم‌پور عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرج با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: در مجموع تعداد ۷۳۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کرج پیش‌بینی شده است که از این تعداد مجموعاً ۱۲ صندوق اخذ رأی سیار است.

وی افزود: از این تعداد صندوق‌های اخذ رأی سیار به تفکیک ۹ صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سه صندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین افزود: این دوره شاهد افزایش ۵ درصدی تعداد شعب نسبت به دوره‌های پیشین خواهیم بود.

وی گفت: تمامی تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه‌های اخذ رأی به‌صورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرده‌اند.

قاسم‌پور ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم، امن و قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی نیز شهرستان کرج برگزار شود.

پروتکل‌های بهداشتی در تمام شعب اخد رأی اجرایی می‌شود

وی تصریح کرد: در تمام شعب با نظارت عوامل دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد و مردم عزیز با آسودگی خاطر می‌توانند در روز انتخابات به شعب اخذ رأی شهرستان کرج مراجعه نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج متذکر شد: مردم آگاه و فهیم ایران کوچک در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره به انقلاب و آرمان‌ها پایبند بوده‌اند و در انتخابات گوناگون حضوری فعال داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با آگاهی، بصیرت و باور به اهمیت نقش‌آفرینی خود، مشارکتی فعال خواهند داشت.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت