یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

پیام مدیر حج و زیارت استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

151
0

محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت استان البرز در پيامي، هفته نيروي انتظامي را فرصتي مغتنم براي تجليل از ايثارگرانی دانست که با تلاش شبانه‌روزي، سلامت اجتماعي و امنيت  ملت ایران اسلامی را فراهم آورده‌اند.

به گزارش روابط عمومي حج و زیارت البرز، در پيام ایشان آمده است:

"زحمت کشان نيروي انتظامي مجاهدان في سبيل‌الله هستند(مقام معظم رهبري) امنيت، واژه‌اي چندوجهي‌ست که حصول بخش مهمي از آن ثمره تلاش و فداکاري پرسنل نيروهاي انتظامي است.

نيروي انتظامي، نقشي موثر براي دستيابي به جامعه‌اي سراسر صلح و آرامش ايفا مي‌کند.

هفته نيروي انتظامي‌‌، فرصتي مغتنم براي تجليل ازايثارگران سبزپوشي‌ است که با  تلاش شبانه‌روزي، سلامت اجتماعي و امنيت جامعه اسلامي را فراهم آورده‌اند.

اينجانب هفته نيروي انتظامي را به تمامی آرامش‌دهندگان ملت شریف ایران، کارکنان پليس و زحمت کشان این عرصه که حافظان خستگي‌ناپذير امنيت مردم هستند، تبريک مي‌گويم و آرزوي رسيدن به توفيقات روزافزون را براي همه نيروهاي خدوم جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم."

 هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس این گزارش، ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.