یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

روز آمار و برنامه ریزی گرامی باد

150
0

نهادینه سازی نظام آماری مدرن و ثبتی مبنا، ارتقای آگاهی و سواد آماری، آمار و رسانه، آمار و برنامه ریزی، آمارهای رسمی و اعتمادسازی و آمار و پژوهش از مهمترین عناوین هفته آمار و برنامه ریزی در سال 1399 عنوان شده است.

 

🔸به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز، اول آبان به نام روز آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده است. بی شک بدون در دست داشتن آمار و اطلاعات کافی، دقیق و به هنگام، سیاستگذاری، برنامه ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت ها امکان پذیر نمی باشد.
🔸با توجه به لزوم برنامه ریزی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی عموم مردم در خصوص اهمیت و جایگاه آمار و ضرورت تبیین رویکرد جدید نظام آماری کشور به سمت مدرن سازی نظام آماری و استفاده از داده ها و ثبت های اداری در تولید آمارهای رسمی و همچنین بزرگداشت اول آبان روز آمار و برنامه ریزی، شعار روز آمار و برنامه ریزی" ورود به قرن جدید با حکمرانی داده ها در نظام آماری نوین" مصوب گردیده است.
🔸لازم به ذکر است،با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به رعایت اصول بهداشتی، برنامه‌های مربوط به روز آمار و برنامه‌ریزی به صورت چندرسانه‌ای و با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌شود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.