همشهریان ولایی استان البرز
زائران گرامی
با سلام و عرض ادب
سازمان حج و زیارت با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی و همینطور تسهیل فرآیند ثبت و پیگیری درخواست های مراجعین، سامانه حاضر را طراحی و راه اندازی نموده است. کلیه هموطنان می توانند جهت ثبت درخواست های خود و پیگیری آنها از این سامانه استفاده نمایند.
این سامانه به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان پیاده سازی گردید تا امکان پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای متقاضیان آسان گردد و متقاضیان امکان پیگیری درخواستهای خود را داشته باشند.
برای این منظور متقاضیان با وارد شدن به سامانه میز خدمت الکترونیک حج و زیارت امکان ارسال و یا پیگیری درخواست خود را دارند.
برای هر درخواست کدپیگیری در نظر گرفته شده است که بر اساس آن امکان رهگیری تا حصول نتیجه میسر می باشد. اطلاعات مهم اعم از کدپیگیری و وضعیت درخواست از طریق پیام کوتاه به درخواست کننده اعلام می گردد و لازم است این اطلاعات تا خاتمه فرآیند پاسخگویی محفوظ باشد.
جهت آشنایی بیشتر با فرآیند ارسال و پیگیری درخواست ها به راهنمای سامانه مراجعه فرمائید.
لینک سامانه: https://mizekhedmat.haj.ir
مدیریت حج و زیارت استان البرز