شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

استاندار البرز: برای مشارکت مردمی در بازسازی اماکن متبرکه برنامه‌ریزی شود

143
0

استاندار البرز با تقدیر از اقدامات و مشارکت‌های مردمی در بازسازی اماکن مقدسه گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اطلاع رسانی و مشارکت مردمی برای بازسازی اماکن متبرکه انجام شود.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از  خبرگزاری تسنیم ،  مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد عتبات عالیات استان البرز که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه فعالیت‌ها و اقدامات این ستاد در داخل و خارج استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرمت و بازسازی عتبات عالیات در این ستاد برنامه ریزی می‌شود و مردم نیز همراهی بسیار خوبی با این اهداف ارزشمند دارند.

 

عبداللهی گفت: مقرر شد فعالیت و کار ستاد با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد و در این راستا اطلاع رسانی بهتری با مشارکت صدا و سیما و ابزارهای مختلف سایر دستگاه‌ها نیز صورت گیرد.

وی افزود: با اطلاع رسانی می‌توان مشارکت بیشتری را جلب کرد و روند رسیدگی به اماکن متبرکه نیز تسریع شود.

استاندار البرز گفت: در خصوص مراسم اربعین سالار شهیدان نیز درصدد هستیم برای سال 1401 بستری لازم را جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم عزیز در راستای این اقدام فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: امید است با پیش بینی های صورت گرفته سال آینده بتوانیم بیش از سنوات گذشته در خدمت عاشقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.