جمعه 21 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

همایش گرامیداشت روز بصیرت و دومین سالگرد شهادت مالک اشتر زمان در حج و زیارت البرز برگزار شد

147
0

روابط عمومی حج و زیارت استان البرز از برگزاری همایش گرامیداشت دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه ۱۳ دی با حضور شخصیت های استانی، روحانیون معزز و جمع زیادی از خادمین و کارگزاران حج و زیارت در حج و زیارت استان البرز برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر پیشکسوتان و کارگزاران زیارتی، استاد احمد صفاری مداح اهل بیت عصمت و طهارت، حجه الاسلام والمسلمین نجفی، حجه الاسلام دکتر  عظیمی زاده امام جمعه محترم ماهدشت و حجه الاسلام حاجی ابراهیمی نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران، حضور داشتند.

براساس این گزارش محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت استان البرز ضمن گرامی داشت یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و عرض تسلیت فرارسیدن سالکرد رحلت عالم فرزانه آیت الله مصباح یزدی و دومین سالگرود عروج ملکوتی سردار دل ها به ملت شریف ایران، شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان مظلومش را به دست پلید استکبار جهانی رخدادی تلخ و غم انگیز بر شمرد.

سامعی در ادامه به نقش بی بدیل شهدا به خصوص شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و تأثیر آن در فکر و ذهن امت اسلام و مردم شریف و با بصیرت ایران اسلامی  اشاره کرد و اظهار داشت این شجاعت ها و از خود گذشتگی ها نتیجه اش تأثیر گذاری بر عظم و اراده و احساسات پاک ملت شهادت طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان است. 

حجه اسلام و المسلمین دکتر عظیمی زاده نیز ضمن تجلیل از سال ها مقاومت و مجاهدت مخلصانۀ شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و یادآوری حماسه نهم دی روز بصیرت و هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، اظهار داشت، حادثه تلخ شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی یک حادثه معمولی نبود، بلکه حادثه ای تاریخی بود، حاج قاسم یک مکتب بود که در قلب و روح امت اسلامی بالاخص ملت ایران ثبت گردید.

این همایش با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حجه الاسلام والمسلمین نجفی و سخنوری و مداحی استاد احمد صفاری در مدح حضرت زهرا(س) و یاد و خاطره شهدای اسلام بالاخص حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها مزین گشت.

 

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.