یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

وبینارانتظارات پیامبر(ص) از امت اسلامی در وحدت و همگرایی

122
0

«وبینارانتظارات پیامبر(ص) از امت اسلامی در وحدت و همگرایی» به همت معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، وبینار بین المللی «انتظارات پیامبر(ص) از امت اسلامی در وحدت و همگرایی » توسط معاونت امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

 

در این وبینار  اندیشمندانی از کشورهای پاکستان، عراق و ایران حضور خواهند داشت و به ارائه دیدگاه و نظرات خود خواهند پرداخت.

 

تبیین و تحلیل رهنمودهای نبوی در زمینه مباحث اجتماعی، جایگاه همگرایی و وحدت صفوف مسلمانان در گفتار و سیره پیامبر اعظم(ص)، تحلیل سیره سیاسی و حکومتی پیامبر در مدیریت اختلافات میان قبایل و جناحها و اجزای پیکره امت اسلامی، انتظارات و توقعات پیامبر از مسلمانان در اعصار مختلف به ویژه دوران کنونی و چگونگی مواجهه با  نداهای تفرقه‌انگیز و جهت‌گیریهای ضد وحدت اسلامی از سرفصل های این نشست اعلام شده است.

 

برپایه این گزارش، این نشست تخصصی روز دوشنبه 11 بهمن ماه  (2022/01/31) ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران (ساعت هشت شب به وقت مکه مکرمه) دربستر اینترنت برگزارمی‌‌‌شود.

 

علاقمندان برای مشاهده می توانند ازلینک های زیر استفاده کنند:

 

 ar.abarat.tv

 

 RevaghTV: revaghemighat.tv

 

https://bit.ly/3nUxkud

 

https://www.aparat.com/hajj_conferences/live

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.