دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

همایش هم اندیشی خادمین و دست اندرکاران عتبات عالیات استان البرز برگزار شد

87
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز، حجت الاسلام حاجي ابراهيمي مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در تهران در دیدار  با  خادمین، مدیران و مجریان طرح نوین اعزام های عتبات عالیات  که امروز دوشنبه دوم اسفندماه 1400 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان برگزار شد، در تبیین مشکلات  و نیازهای زائران در سفر زیارتی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: از اهداف ما در این حوزه کسب رضایت حداکثری زائران ابا عبدالله الحسین(ع)، فرهنگسازي و رفع تدریجی مشکلات طرح نوین عتبات عالیات است.

 

مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در تهران تاکید کرد: آنچه كه كاملا روشن است لزوم خدمت رسانی تمامی دست اندرکاران حوزه حج و زیارت است برای اینکه مانایی این سفر معنوی را برای زائران ماندگار نمایند و وظیفه ما است تا تمامی تلاش خود را بکارگیریم تا این مهم محقق شود.

 

سفر زیارتی عتبات عالیات برای زائران معزز فرصت ارتقای مبانی معرفتی است كه ميتوان حوزه معرفتي و اخلاقي را نسبت به ائمه طاهرين بيان كرده و به عنوان يك فرهنگ عمومي زمينه سازي كنيم.

 

وی در ادامه ابراز کرد: ما تمامی تلاش خود را برای رفاه و ارائه خدمات مناسب به زائران انجام خواهیم داد و کماکان نسبت به امکانات موجود در کشور عراق انتقاد داریم ولي در این حوزه ضمن ایجاد رقابت برای مجریان محترم در ارائه خدمات بهینه به زائران محترم، مي خواهيم عملیاتی روشمند و متمركز انجام بدهيم که از ابتدا رضایت زائران را به صورت حداکثری کسب نمائیم.

در پایان مدیران و دست اندرکاران اجرای طرح نوین عتبات عالیات به طرح نواقص و مشکلات موجود پرداختند و مقرر است تمامی موارد موجود بصورت متمرکز جهت رمتفع نمودن تدریجی موانع به سازمان مرکزی و بعثه مقام معظم رهبری در تهران منعکس شود.

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.