دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

دیدار سراسری تمامی مدیران البرز با خانواده شهدا و ایثارگران استان به دستور استاندار/ تجدید بیعت مسئولان البرزی با آرمان‌های انقلاب و شهدا

120
0

دیدار سراسری تمامی مدیران البرز با خانواده شهدا و ایثارگران استان به دستور استاندار/ تجدید بیعت مسئولان البرزی با آرمان‌های انقلاب و شهدا

با دستور نماینده عالی دولت در استان البرز چهارشنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ تمامی مدیران و مسئولان استان به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران می روند.


 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی با اعلام این خبر، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند از این رو باید همواره مورد تکریم و توجه قرار داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر جانفشانی های شهدا و ایثارگران نبود، ما اکنون نمی توانستیم با خاطری آسوده در این جایگاه ها خدمتگزاری کنیم.
عبداللهی گفت: مدیران و مسئولان باید به صورت مستمر به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران بروند تا تجدید قوا و تجدید بیعت برای ادامه راه سخت مسئولیت داشته باشند.
وی افزود: امید است که دعای خیر خانواده شهدا و ایثارگران بدرقه راه خدمتگزاری ما باشد و بتوانیم بعنوان کارگزاران این نظام مقدس و خدمتگزاران صدیق برای مردم عهده دار مسئولیت های خطیر محوله باشیم.
استاندار البرز گفت: بدین منظور روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه سال جاری از تمامی مدیران و مسئولان استان خواسته ام که بین ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور یابند.
وی افزود: برنامه های بزرگی را در مسیر توسعه و آبادانی البرز داریم که پس از این دیدار با عزم و اراده ای قوی تر بدنبال ادامه اجرای آنها خواهیم بود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.