دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

مدیران و مسئولان البرزی با جان و دل دعوت استاندار البرز را برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفتند

108
0

مدیر حج و زیارت استان البرز همگام با مدیران و مسئولان البرزی با شور و شوق به دعوت استاندار البرز برای دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران استان حاضر شدند.


به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی طی ابلاغ و دعوت نامه ای از تمامی مدیران و مسئولان استان خواست تا روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ برای دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در منازل این عزیزان حضور یابند.
وی در این رابطه گفت: این توجه و شوق مسئولان استان در راستای تکریم خانواده های معزز شهدا بسیار قابل ستایش است.
عبداللهی افزود: این برنامه ریزی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری مدیران برای این دیدارها مهیا شوند، امر پسندیده ای است.
وی اضافه کرد: البته بنده از زمان حضورم در مسئولیت استانداری البرز به طور متوسط هر هفته به دیدار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان رفته ام و این دیدار و دلجویی را افتخار و وظیفه خود می دانم.
وی گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و ما بعنوان خدمتگزاران مردم این اقدام را وظیفه خود می دانیم.
استاندار البرز افزود: البرز باید در ابعاد مختلف نمونه و الگو در تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین خدمتگزاری به نظام و مردم باشد.
وی گفت: امید است دعای خیر این خانواده های گرامی بدرقه راه ما در مسئولیت های خطیر محوله باشد.
عبداللهی افزود: حتم دارم که این دیدارها برای ما تجدید قوا و بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) خواهد بود و با انگیزه و انرژی بیشتری به انجام وظایف خود می پردازیم.
استاندار البرز در پایان نیز با حضور در منزل ایثارگر آزاده یوسف شیخی و خانواده شهید علی اصغر صدیقیان حضور یافت و با آنها دیدار و گفتگو کرد.
محمد حسن سامعی مدیر حجو زیارت استان البرز  روز چهارشنبه 4 اسفند ماه همگام و همراه با مدیران استان البرز به صورت سراسری به دیدار 450 خانواده شهدا و ایثارگر رفتند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.