دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

برگزاری جشن میلاد ‌سرداران کربلا با حضور ایرانیان در بین‌الحرمین

93
0

جشن میلاد امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام شنبه و یکشنبه با حضور سخنرانان و مداحان کشورمان در بین‌الحرمین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از  خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، جشن میلاد سرداران کربلا به همت موکب علی بن ابی طالب علیه‌السلام در کربلا برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام ادیب یزدی و حیدری کاشانی به ایراد سخن پرداخته و عباس حیدرزاده، حسن شالبافان، احمد نیکبختیان، جابر مرادی، مهدی علی‌اکبری، احسان اسماعیلی و فریدون کریم‌پور مداحی می‌کنند.

 

مراسم جشن اعیاد شعبانیه شنبه و یکشنبه همزمان با شب میلاد امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام در کربلا، بین‌الحرمین و منبر اول از سمت حرم سیدالشهدا برگزار می‌شود و زائران ایرانی که همزمان با این ایام به کربلا مشرف شدند، از ساعت ۲۳ می‌توانند با حضور در بین‌الحرمین در این جشن شرکت کنند.

 

همچنین مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور ایرانیان در تل زینبیه از امشب به مدت سه شب در تل زینبیه با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و مداحی سیدمهدی میرداماد، احمد نیکبختیان و مرتضی خلیلی برگزار می‌شود.‌‌

به گزارش فارس، سوم، ‌چهارم و پنجم ‌شعبان میلاد حضرت امام حسین و حضرت عباس و امام سجاد علیهم‌السلام است‌ که به این مناسبت جمعی از شیعیان از کشورهای مختلف به کربلا مشرف شده‌اند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.