شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

روابط عمومی‌ها پیشگام تحقق جهاد تبیین باشند

93
0

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: در حال حاضر یکی از رسالت‌های سنگین مدیران روابط عمومی‌ها تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در امر جهاد تبیین است که می‌طلبد با استفاده از تولیدات تصویری و متنی دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب سازند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، افشار دارابی روز سه شنبه در نخستین جشنواره "روابط عمومی؛ هنر مردم‌داری" که به همت استانداری فارس برگزار شد، بر ایجاد واحد فضای مجازی در روابط عمومی‌های ادارات تأکید کرد.
وی افزود: در گذشته روابط عمومی‌ها برای بیان دستاوردها و ایجاد پل ارتباطی با مردم تلاش داشتند؛ اما امروزه در جنگ روایت‌ها و شناخت درگیرند چراکه‌ هجمه سنگینی برای تغییر نگرش افکار جامعه شکل‌گرفته است.
مشاور وزیر کشور با بیان اینکه روابط عمومی ها باید این دغدغه رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند، ادامه داد: روابط عمومی فقط کار روزمره نیست؛ بلکه باید به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی رفت.
دارابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است، ملت ایران باید آرایش مناسب بگیرند؛ اضافه کرد: شما روابط عمومی‌ها باید این آرایش ملت را مهندسی کنید.
وی یادآور شد: امروزه فضای مجازی، فعالیت حرفه‌ای را برای مدیران روابط‌ عمومی‌ها دشوار کرده است که لازم است در جنگ روایت‌ها با استفاده از متخصصان، خدمات دستگاه مربوطه را به شکل دقیق، صحیح، به موقع و حرفه‌ای اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور با بیان بر اینکه یک ویدئوی کوتاه می‌تواند ذهن مردم را مخدوش کند، ایجاد واحد فضای مجازی در روابط عمومی‌ها را ضروری دانست.
دارابی اظهار کرد: پیچیدگی عظیم فضای مجازی، روابط عمومی‌ها را درگیر کرده است چون دشمن با استفاده از آن تلاش می‌کند مردم را ناامید سازد؛ این جایی است که شما باید ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کنید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.