دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

۳ چالش بزرگ اربعین ۱۴۰۱ /زیرساخت های مهران به سرعت تکمیل شوند

80
0

ایلام-معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به سه چالش بزرگ برای اربعین سال آینده، گفت: باید به سرعت زیرساخت های مهران برای اربعین تکمیل شوند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی صبح امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور مسئولان کشوری و استانی در مهران اظهار کرد: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته به دلیل کرونا برگزار نشده، احتمال افزایش حضور زائران در اربعین سال آینده وجود دارد.

وی اشاره به سه چالش بزرگ برای اربعین سال آینده، تصریح کرد: گرمای هوا، غیرقابل پیش‌بینی بودن جمعیت زائران و کسب آمادگی برای خدمات رسانی از این چالش‌ها هستند.

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری اربعین در سال آینده در هوای گرم، بیان کرد: مسئله استقرار آب سردکن‌ها، سایبان و تغذیه مناسب از اولویت‌های مهم برای اربعین سال آینده در مهران است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه طی دو سال گذشته بسیاری از زیرساخت‌های اربعین مهران و استان تعطیل بوده، باید به سرعت زیرساخت‌های استان و مرز برای اربعین تکمیل شوند.

میراحمدی بیان کرد: باید به سرعت تکمیل زیرساخت‌های استان با اولویت بندی انجام شود، در این بین مشکلات پروژه‌های زیرساختی اربعین در سطح ملی نیز پیگیری می‌شود.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: مهران کانون اصلی تردد زائران اربعین است و نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی و دیگر استان‌های معین برای حل مشکلات زیرساختی مهران پای کار باشند.

میراحمدی با اشاره به تکالیف دستگاه‌های اجرایی و دیگر استان‌های معین برای اربعین، گفت: هر ماه جلسه ستاد اربعین در مهران تشکیل و وظایف همه دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شود.

کد خبر 5441042

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.