شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

پیام مدیر حج و زیارت استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

76
0

مدیر حج و زیارت استان البرز در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت این روز، به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی بر تحقق وعده الهی تا آزادی قدس شریف  تأکید کرد.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

جنایات و خیانت های وحشتناک صهیونیست ها در جهان بر هیچکسی پوشیده نیست ،آزادی قدس پایان ناآرامی ها و ظلم و فساد در جهان است.

تا زمانیکه صهیونیسم در جهان حاکم است هیچوقت نمی شود از امنیت و آرامش و صلح و صفا سخن گفت،کمترین اقدام برای یاری مردم فلسطین تظاهرات و راهپیمایی بر علیه صهیونیسم است که امید به پیروزی و مقاومت در مقابل ظالمین را به ارمغان می آورد.

مدیر حج و زیارت استان البرز در آستانه روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه ای از ملت بزرگ و سرافراز استان دعوت می نماید تا با حضور پرشور، انقالبی، آگاهانه و حماسی خود ضمن اعالم حمایت همهجانبه از آرمان بزرگ و مقدس آزادی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از نظام ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فریاد زنند.

 به سهم خود برای نجات خود و تمام جهان از سیطره ظالمانه صهیونیسم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و رضایت و محبت خداوند و اهلبیت(علیه السلام) را بدرقه زندگی مان خواهیم کرد.

وعدة ما : راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس همزمان با سراسر کشور

 جمــــعه(09/ارديبهشت/1401 )

 ساعت 11:30 صبح

مسير راهپيمايي : ميدان توحيد  بلوار امامزاده حسن)ع(مصلي نماز جمعه کرج

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.