شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

ادامه روند بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و معاونین بعثه مقام معظم رهبری از هتل های مدینه/دعای خیر زائران،یاری رسان کارگزاران

92
0

ئیس سازمان حج و زیارت، جمعی از اعضای ستاد مدینه منوره در حج 1401، معاون فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و تنی چند از کارگزاران حج، با حضور در هتل «المدینه منازلی» از نزدیک با زایران گفتگو کرده و در جریان روند خدمت رسانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی در این بازدید صمیمانه از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفتند و مشکلات و دغدغه های آنها را با گوش جان شنیدند.
زائران در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر بابت نزدیک بودن هتل المدینه منازلی به حرم نبوی و کیفیت خدمات اجرایی بویژه در حوزه تغذیه، از کوچک بودن محل رستوران و نبود سالن برای جلسات و اجتماعت گلایه کردند.
دست اندرکاران حج و زیارت نیز تاکید کردند که تعداد هتل های مدینه به دلیل عدم ساخت و ساز محدود می باشد و از همین بضاعت موجود هم به بهترین نحو استفاده شده است و هتل های در خور شان زائران تدارک دیده شده اما هتل های مکه مکرمه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
**زائر اصفهانی و رضایت از تغذیه و خدمات اجرایی
یکی از زائران اهل شهر اصفهان ضمن ابراز خرسندی از خدمات صورت گرفته می گوید: کیفیت خدمات همانند انتخاب نحل هتل و نزدیکی آن با حرم مطهر، غذای مناسب و بهداشتی و متناسب با ذائقه زائران ایرانی و همچنین اخلاق نیکوی مدیران و دست اندرکاران کاروان ها از جمله مزایای اقدامات اجرایی می باشد.
تنی چند از زائران دیگر نیز با دعای خیر خود مسئولان بازدید کننده را بدرقه کردند و برای آنها آرزوی توفیق و سلامت کردند.
هتل المدینه منازلی مدینه منوره با ظرفیت 500 نفر ، سه کاروان کشورمان را در خود جای داده است؛ در حال حاضر سه کاروان از استان اصفهان به مدت 5 شب در آن اقامت می کنند.این هتل یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم نبوی می باشد.
روند بازدید از هتل های مدینه منوره و بررسی اقدامات اجرایی در قبال زائران ادامه دارد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.