جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از ستاد مکه مکرمه؛ تقدیر دکتر حسینی از تلاش نیروهای ستادی در آستانه عملیات حج

75
0

رئیس سازمان حج و زیارت ، رئیس ستاد مکه مکرمه، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از اعضای ستاد ، از روند فعالیت و خدمات رسانی واحدهای ستادی به حجاج حج تمتع 1401 بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی امروز سه شنبه هفتم تیرماه با حضور در ستاد مکه مکرمه از واحدهای مختلف ستادی و فعالیت های آنها بازدید به عمل آورد.
در جریان این بازدید که دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه و جمعی از مسئولان ستاد حضور داشتند ، دست اندرکاران عملیات اجرایی حج در بخش های مختلف ستاد، توضیحات لازم را در خصوص اقدامات صورت گرفته و پیش رو ابراز کردند.
بازدید از واحد پشتیبانی ستاد، تغذیه و تدارکات، روابط عمومی،حراست، مالی، اسکان، بیمه، حمل و نقل ، امداد و راهنمایان و .... انجام گرفت و مسئولان هر واحد توضیحات لازم را ارائه کردند.
واحد تغذیه و تدارکات توضیحات لازم را در خصوص آشپزخانه مرکزی طبخ غذا در مکه مکرمه و نحوه توزیع و روند اجرایی فعالیت ها بیان کرد.
مسئول واحد پشتیبانی ستاد مکه مکرمه نیز با بیان اینکه در حج تمتع امسال اهتمام ویژه ای به صرفه جویی در تعداد اتاق ها به نیروهای ستادی صورت گرفته است، گفت: در حج تمتع امسال از ظرفیت سالن های وسیع در هتل محل اقامت ستاد برای فعالیتهای کاری ستاد بهره مند شده ایم که با این اقدام تعداد اتاق ها و ظرفیت های بیشتری به زائران تعلق گرفته و به نوعی در هزینه های سربار، کنترل انجام شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار صمیمانه ضمن استماع گزارش های بیان شده در خصوص اقدامات صورت گرفته، بر لزوم فعالیت های منظم و با سرعت بیشتر در ایام پیش رو که منتهی به عملیات حج می شود تاکید کرد و از زحمات انجام شده در بخش های مختلف قدردانی نمود و به همه دست اندرکاران خداقوت گفت.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.