ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

اعزام اولین کاروان زمینی عتبات عالیات استان البرز بعد از محدودیت های کرونایی

179
0

اولین گروه از مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) امروز صبح نهم تیرماه1401 بعد از حدود 28 ماه محدودیت های کرونایی به عتبات عالیات مشرف شدند.

با استعانت از ذات باریتعالی و برنامه ریزی های صورت گرفته امروز پنج شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۱ اولین کاروان زمینی عتبات عالیات استان البرز از ترمینال شهید کلانتری کرج در قالب یک کاروان 40نفره به قصد زیارت عتبات عالیات عراق راهی کشور عراق شدند.

متقاضیان سفر  به عتبات می‌توانند با قطعی کردن ثبت‌نام خود، اعزام‌شان را برنامه‌ریزی کنند و  حج و زیارت  البرز نیز با همکاری کارگزاران زیارتی بر اساس تعداد متقاضیان، کاروان‌های عتبات را راه اندازی می نمایند تا همه دلدادگان حسینی بتوانند بعد از حدود دو سال به زیارت اربابشان مشرف شوند.

یکی از شرای اعزام تزریق دو دز واکست کرونا می باشد که زائرین البرزی بایستس توجه داشته باشند قبل از اعزام نسبت به تزریق ۲ دُز واکسن کرونا اقدام نموده و حتما در زمان اعزام کارت واکسن را به همراه داشته باشند.

اولین اعزام استان البرز به کربلای معلی توسط شرکت مجری(شرکت مرکزی کارگزارن زیارتی استان البرز) برنامه ریزی و توسط دفتر زیارتی فدک جوان و با مدیریت آقای یعقوبی اجرا می گردد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.