شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

ممنوعیت فروش بلیت چارتری پرواز‌ اربعین/ چرا قیمت مسیر هوایی تهران-نجف بالاست‌

84
0

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم 60 هزار زائر اربعین از طریق حمل و نقل هوایی جابه‌جا شوند، گفت: هیچ بلیت چارتری در ایام زیارت‌ اربعین نداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی درباره سفرهای اربعین‌ اظهار داشت:‌ پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین 300 هزار نفر زائر از طریق قطار به مرزهای عراق برسانیم، در این باره برنامه‌ریزی و پایانه‌های لازم پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی شده است زائران به سرعت بین اهواز، شلمچه و خرمشهر و شلمچه با قطار منتقل شوند و در این‌باره پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌ همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم 60 هزار زائر اربعین از طریق حمل و نقل هواپیمایی جابه‌جا شوند.

قاسمی تأکید کرد: ‌ابلاغ کرده‌ایم هیچ بلیت چارتری در ایام زیارت‌های اربعین نداریم، قیمت بلیت در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌ها اعلام شده است و شرکت‌ها باید بر اساس همان قیمت بفروشند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در حال حاضر از چند استان زائر به سوریه می‌فرستیم، از تهران تا سوریه طول مسافت هوایی دو برابر تهران تا نجف است اما قیمت بلیت پرواز سوریه نصف قیمت بلیت پرواز نجف است، علت این موضوع قیمت‌‌های بالای خدمات در فرودگاه نجف است، ‌فرودگاه نجف بخش خصوصی است و در آنجا سیستم خدمات پروازی‌ پرهزینه و بیش از پول بلیت است.

به گزارش فارس مخاطبان خبرگزاری در بخش فارسِ من با ثبت پویشی با عنوان «بر بازار سیاه فروش بلیت‌های هواپیما در ایام اربعین نظارت شود» خواستار پیگیری در این‌باره شده‌اند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.