شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

آخرین آمار حضور زایران ایرانی در شهر پیامبر(ص)

81
0

رییس ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه خدمات اجرایی تا حضور آخرین زایر ایرانی در شهر پیامبر (ص) ارایه می شود، گفت: در زمان حاضر ۲۷ کاروان در مدینه منوره حضور دارند که ظرف دو روز آینده به کشور باز می گردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج 1401؛ محمد آزاد بامداد پنجشنبه (ششم مردادماه) درباره آخرین آمار حضور و همچنین خروج زایران ایرانی در شهر مدینه گفت: از روز بیست وسوم تیرماه که تاریخ پروازهای بازگشت حجاج ایرانی به کشور بوده، تا پایان وقت روز چهارشنبه پنجم تیرماه ۱۴ هزار و ۳۶۶ زایر به کشور بازگشته اند.
وی افزود: این تعداد زایر در قالب ۵۷ پرواز وارد ایران اسلامی شده اند و ظرف دو روز آینده نیز پروازهای بازگشت ادامه دارد.
رییس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: در زمان حاضر ۲ هزار و ۹۰۹ زایر در قالب ۲۷ کاروان در مدینه هستند که نهایتا تا آخر وقت روز هفتم مرداد ماه پروازهای نهایی این عزیزان نیز به ایران انجام می گیرد و عملا عملیات حج پایان می پذیرد.
وی افزود: جمعا تاکنون ۱۴۲ پرواز از فرودگاههای مدینه منوره و جده انجام گرفته است که سهم فرودگاه جده بیشتر بوده و تمامی زایران ایرانی از طریق ناوگان هوایی کشورمان به میهن اسلامی بازگشته اند و بحمدالله مشکل خاصی وجود نداشته است.
آزاد اظهار کرد: خدمات‌رسانی کامل به زایران ایرانی تا آخرین لحظه حضور آنها در سرزمین وحی انجام می پذیرد و امیدواریم عزیزان حاضر دعاگوی خادمان خود باشند و از خدمات، رضایت کامل را کسب کنند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.