جمعه 10 فروردین 1403
EN

اخبار

اخبار

تشکیل کارگروههای آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روزهای آتی

105
0

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از تشکیل کارگروههای آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روزهای آتی خبرداد و گفت: با احصا نقاط قوت و آسیب شناسی عملیات اجرایی، نقاط ضعف در حج تمتع بعدی رفع خواهد شد و این موضوع افزایش رضایتمندی را بدنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر اکبر رضایی در جلسه امروز شنبه در تقدیر از مدیران ستاد حج 1401 با بیان اینکه حج امسال در کمال عزت، آرامش، امنیت و سلامت برگزار شد، گفت: بحمدالله با همکاری و هماهنگی همه دست اندرکاران حج و هدایت های رئیس سازمان حج و زیارت و حمایت های بی دریغ دولت و دستگاههای همکار، شاهد حجی روان و بی حاشیه بودیم.
وی با بیان اینکه با وجود ضیق وقت برنامه ریزی ها به طور مناسب انجام پذیرفت، بیان کرد: با وجود تاخیر در اعلام دیرهنگام حج تمتع امسال و همچنین با توجه به صدور دیرهنگام روادید عوامل و سایر مشکلات، با عنایت الهی و ائمه معصومین و تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران، تمامی برنامه ریزی ها به ثمر نشست و حج تمتع 1401 به اذعان همگان یکی از موفق ترین عملیات ها بوده است.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع در استان ها برای ثبت نام و تکمیل مدارک و وجوه واریزی، هماهنگی برای جداول پروازی، اجاره هتل ها در مکه و مدینه، اقلام تدارکاتی و تهیه آن، ثبت نام در سامانه و تلاش فناوری اطلاعات، حوزه روادید، بخش مالی، حوزه پشتیبانی، آماده سازی کارگزاران و پیشگیری از حوادث از جمله بخش هایی بود که در کنار سایر فعالیت ها به خوبی انجام وظیفه کردند .
وی افزود: تمامی دست اندکاران همه تلاش خود را انجام دادند تا شاهد حجی در خور شان جمهوری اسلامی ایران باشیم و علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات، شاهد حجی روان و عزتمندانه بودیم.
رضایی خاطرنشان کرد: اوج این هماهنگی ها، تلاش ها و برنامه ریزی ها را در ایام تشریق شاهد بودیم چرا که در این ایام در مشاعر مقدسه هیچ مشکل و دغدغه خاصی را مشاهده نکردیم.
وی با بیان اینکه علیرغم موفقیت های کسب شده در حج تمتع 1401 باید نقاط ضعف نیزاحصا شود، گفت: بزودی و در روزهای آتی کارگروههای آسیب شناسی تشکیل می شود و بخش های مختلف عملیات اجرایی حج تمتع را بررسی خواهیم کرد تا نقاط ضعف رفع گردد و در سنوات بعدی نیز شاهد ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی باشیم.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در پایان از حمایت های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت