یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

فروش بليت پروازهاي اربعين صرفاً از طريق سايت شركت هاي هواپيمايي مجاز خواهد بود

93
0

ميراكبر رضوي به تشكيل اولین جلسه ی ستاد پروازهای اربعین ۱۴۰۱ با حضور رئيس سازمان هواپيمايي كشوري و مديران صنعت حمل ونقل هوايي اشاره كرد و گفت: در اين جلسه برنامه ريزي به موقع به منظور انجام پروازهاي ايمن و راحت در ايام اربعين توسط شركت هاي هواپيمايي مورد تاكيد قرار گرفت.

وي با بيان اينكه پروازهاي اربعين امسال از 22 فرودگاه داخلي به مقاصد نجف و بغداد انجام خواهد شد، افزود: همچنين پروازهاي عتبات از فرودگاه امام (ره) از ترمينال سلام انجام خواهد شد.

رضوي بالا بودن درجه حرارت، گردو غبار و قرار داشتن در پیک پایانی سفرهای تابستانی را از جمله محدودیت های انجام پروازهای اربعین  امسال برشمرد و گفت: از شرکت های هواپیمایی خواسته شده است با توجه به محدودیت های موجود برنامه ریزی برای پروازهای اربعین از هم اکنون صورت گيرد.

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همچنين مقرر شده است براساس دستورالعمل های ستادمبارزه با کرونا اقدامات بهداشتی لازم در مسیرهای رفت و برگشت انجام شود.

وی با تاکید بر ایجاد تعادل و توازن در بین پروازهای برنامه ای داخلی و پروازهای اربعین توسط شركت هاي هواپيمايي افزود: براساس برنامه های ابلاغی، شركت ها موظفند برنامه شهریور ماه امسال را براساس محدودیت ها و ظرفیت های موجود تنظيم كنند.

رضوي همچنين تصريح كرد: در اين جلسه بر ايجاد هواپيماي پشتيبان، پاسخگويي به موقع به مسافران و معرفي يك نفر نماينده ي تام الاختيار در فرودگاههاي نجف و بغداد تاكيد شده است.

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري همچنين از ممنوع بودن فروش بليت پروازهاي اربعين توسط دفاتر خدمات مسافرت هوايي و ساير اپليكشن ها خبرداد و گفت: فروش بليت پروازهاي اربعين صرفا از طريق سايت شركت هاي هواپيمايي مجاز خواهد بود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.