چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

رمز موفقیت حج ۱۴۰۱ تلاش شبانه روزی و رویکرد جهادی همه دست اندرکاران بود

114
0

رئیس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه در برگزاری حج امسال با دغدغه های مختلفی پیش از برگزاری مواجه بودیم و هیچ کدام از آنها را برای حفظ آرامش زائران منتقل نکردیم، گفت: تمامی دست اندرکاران با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی به برگزاری هرچه باشکوه تر حج ۱۴۰۱ مبادرت کردند و بحمدالله شاهد حجی عزتمندانه و روان بودیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ه نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی امروز یکشنبه در نشست صمیمانه دستگاههای همکار در حوزه حج، از نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، همه عوامل و نیروهای ستادی و دستگاههای همکار در برگزاری حجی با شکوه و عزتمندانه قدردانی کرد .

 

وی با بیان اینکه دستگاههای همکار نیز در موسم حج تمتع امسال وظیفه سنگینی را بر عهده داشته اند، گفت: خداوند را با همه وجود شاکریم که حجی در خور شأن نظام مقدس اسلامی و براساس راهبردهای اعلام شده برگزار شد.

 

رئیس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه راهبردهای اعلامی شامل عزت، کرامت، امنیت و سلامت به خوبی اجرایی شد گفت: حج امسال بر اساس شعار و راهبرد ذکر شده به خوبی و با آرامی بدون هر حادثه ای برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری حج آرام و بدون حاشیه در حالی است که پیش از موسم حج و حتی در روزهای ابتدایی با مشکلات و دغدغه های عدیده ای مواجه بودیم اما هیچ یک از این مسایل را به زایران منتقل نکردیم تا در کمال آرامش عزیمت نمایند و اعمال خود را انجام دهند.

 

حسینی با اشاره به برخی دغدغه ها در روزهای پس ساز برگزاری حج تمتع گفت: اعلام با تأخیر و دیرهنگام کشور میزبان در خصوص برگزاری حج تمتع، شرایط تعیین شده در خصوص واکسیناسیون، عدم پذیرش واکسن های ایرانی، مشکلات ناشی از تحریم ها در زمینه هواپیمایی و انتقال ارز، دغدغه های مربوط به صدور روادید ،زمان ناکافی برای انعقاد قراردادها نسبت به سنوات قبل و ...از جمله مسایل و مشکلات بسیار سختی بود که پیش روی ما قرار داشت اما بحمدالله با عنایت الهی ، نظر اهل بیت عصمت و طهارت، برنامه ریزی دقیق دست اندرکاران و هماهنگی و مساعدت دستگاههای همکار، حجی با شکوه و روان را شاهد بودیم.

 

در پایان این نشست، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های همکار در موسم حج تمتع امسال مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.