دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین برگزار شد

71
0

گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین با حضور جمعی از مبلغان رسانه ای و اصحاب رسانه و سخنرانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در تهران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مبلغان رسانه ای و اصحاب رسانه و سخنرانی حجت السلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سالن همایش های وزرات کشور امروز برگزار شد.

 

در این گردهمایی دست اندرکاران رشته‌های عکاسی، خبرنگاری، مستندسازی و فعالیت‌های فضای مجازی به دعوت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین شرکت داشتند.

 

در آستانه اربعین حسینی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی به منظور افزایش بهره‌وری از این حماسه عظیم و انتقال تجارب در انعکاس حضور میلیونی عاشقان سیدالشهداء (ع) در عراق گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین ۱۴۰۱ را برگزار کرد.

 

در این گردهمایی یک روزه ، کارگاه‌های عکاسی، خبرنگاری، مستندسازی و فعالیت‌های فضای مجازی پیش‌بینی شده بود و علاقه‌مندان می‌توانستند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند. با توجه به ظرفیت محدود این همایش و کارگاه‌ها، اولویت با افرادی بود که در رشته انتخابی صاحب تخصص و به صورت رسمی فعالیت می‌کردند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.