ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

۸ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

70
0

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج آقای امانی در گفتگوی زنده با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: حدود هزار و 565 کیلومتر از جاده های کشور برای مراسم اربعین آماده سازی شده اند که از سال قبل و ابتدای امسال اقدامات خوبی مانند خط کشی ، نصب نیوجرسی ،گاردریل ، روشنایی و رفع نقاط حادثه خیز در این جاده ها انجام شده است .

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : نصب آبسردکن ها ،تجهیزات سرمایشی ، چشمه های بهداشتی و تونل های سرد برای سرویس دهی مناسب به زائران از دیگر اقدامات در پایانه های مرزی کشور است.

 

امانی با بیان اینکه قیمت اصلی اتوبوس تا هفته آینده مشخص خواهد شد، افزود : 8 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام اربعین آماده سرویس دهی به زائران است و درخواست داریم تا مردم در خرید بلیت سفر دقت کامل داشته باشند .

 

امانی با اشاره به اینکه فروش بلیت در این سازمان به روز خواهد بود، گفت : سفر دربستی به طور کامل ممنوع است و هیچ اتوبوسی نمی تواند از کشور خارج شود و هموطنان می توانند اطلاعات سفر را از سامانه گویای 141 دنبال کنند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود :سامانه 200141 سامانه برگشت زائران است که هموطنان می توانند در صورت تمایل به استفاده از ناوگان عمومی، با انتخاب مرز مورد نظر خود از سرویس دهی مناسب بهره مند شوند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.