چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

تغییر بازه زمانی عرضه پروازهای 6 میلیون تومانی اربعین/ پیش‌فروش پروازها از 12 شهریور‌

85
0

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش‌فروش بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین از 12 شهریور فقط از طریق سایت شرکت‌‌های هواپیمایی آغاز خواهد شد.

میراکبر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره عرضه بلیت‌های پروازهای اربعین اظهار داشت: پیش از این مقرر بود بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت برای بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت عرضه شود اما به تازگی طبق تصمیم وزیر راه و شهرسازی مقرر شد عرضه بلیت‌های 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین برای بازه زمانی از 15 تا 30 شهریور انجام شود.

وی افزود: بنابراین، برای این بازه زمانی، عرضه بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی با نرخ 6 میلیون تومان رفت و برگشت انجام می‌شود، عرضه فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام خواهد شد و در این مدت پروازهای چارتری اربعین نخواهیم داشت.

رضوی اظهار داشت: طبق تأکیدات وزیر راه وشهرسازی و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری عرضه بلیت خارج از این محدوده تعیین شده قیمتی در مدت زمان مذکور (15 شهریور تا 30 شهریور) ممنوع است و قطعا با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: ‌زائران به هیچ عنوان در این بازه زمانی برای پروازهای اربعین بلیت‌هایی خارج از نرخ 6 میلیون تومان‌ خریداری نکنند.

به گزارش فارس کاربران فارس من با ثبت پویش‌هایی نظیر «پروازهای اربعین قبل از ۲۰ شهریور آغاز شود» و «درخواست عدم تغییر قیمت پروازهای اربعین» خواستار پیگیری در این‌باره شده‌اند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.