عتبات عالیات ، تازه های نشر ، پژوهشکده حج و زیارت، کتاب ، مداحان کاروان‌ها، روحانیون کاروان ها ، مقتل
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

«مقتل ائمه مدفون در عراق» منتشر شد

58
0

کتاب «مقتل ائمه مدفون در عراق» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین داود حسینی، که در گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت تهیه شده، به همت نشر مشعر منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت در راستای رسالت کاری خود و با هدف بهره‌مند کردن روحانیون و مداحان کاروان‌ها از متنی مستند و مستدل جهت ذکر مصائب اهل ‌بیت (ع)، در صدد تهیه مقتلی مناسب برآمده تا هم نیاز روحانیون و مداحان برآورده شود و هم از طرح مطالب غیر معتبر پرهیز گردد.

کتاب «مقتل ائمه مدفون در عراق» با این هدف تهیه و تدوین شده است. در این اثر تلاش شده است مطالب به‌گونه‌ای تدوین شود که روحانیون و مداحان بتوانند در سفرهای زیارتی عتبات عالیات به راحتی و در هر موقعیتی و به تناسب مکان، جهت ذکر مصیبت از آن بهره‌برداری کنند.

از طرفی این اثر در عین مختصربودن، از منابع معتبر به ذکر مصائب ائمه معصومین(ع) و شخصیت‌های حادثه کربلا که مناسب مجالس عزاداری است پرداخته و از بیان اخبار و مطالب بی‌منبع و بی‌اساس که در بعضی کتاب‌های غیر معتبر و در افواه برخی افراد رایج می‌باشد، پرهیز کرده است.

کتاب «مقتل ائمه مدفون در عراق» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین داود حسینی، عضو گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت، به همت نشر مشعر در آبان ماه ۱۴۰ در ۱۲۷ صفحه و در قطع وزیری منتشر شده است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.