یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

افزایش 5 برابری اعزام زائران البرزی به عتبات عالیات/کاروان های ارزان قیمت اجرایی شد

105
0

 

محمد حسن سامعی مدیر حج وزیارت استان البرز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) بر عموم شیعیان جهان، از افزایش 5 برابری اعزام زائران البرزی به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز، سامعی ضمن اشاره به برگزاری اعزام های ارزان قیمت اظهار کرد: در ماه های اخیر شاهد افزایش 500درصدی اعزام زائران استان البرز به عتبات عالیات هستیم. 

مدیر حج و زیارت البرز افزود: از ابتدای آذرماه تا کنون بالغ بر 35 کاروان از استان به قصد زیارت اعتبات مقدسه به کشورعراق اعزام شده اند که تا پایان ماه به طور متوسط هر روز بیش از یک کاوران به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

سامعی همچنین باتوجه به کاهش نسبی دمای هوا در شهرهای زیارتی عراق از زائران خواست تا لباس گرم همراه داشته باشند.

سامعی در خصوص اعزام های ارزان قیمت گفت: این اعزام ها برای رفاه حال شهروندان ولایی استان برنامه ریزی شده است و زائران می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی و شرکتهای مجری عتبات عالیات که تحت پوشش حج و زیارت می باشند از امکانات ارزان قیمت این سفر معنوی استفاده نمایند.

 ایشان ضمن اشاره به مشکلات کاروان های غیر مجاز از قبیل عدم صدور بیمه، عدم وجود امنیت در سفر و عدم رعایت استفاده از مواد غذایی بهداستی در طول سفر تأکید کرد: مشتاقان سفر به عتبات عالیات فقط از طریق دفاتر خدمات زیارت مجاز  که مشخصات آنها در همین سایت موجود می باشد، نسبت به ثبت نام و اعزام اقدام نمایند و از اعزام با اشخاص سود جو و غیر مجاز به لحاظ عدم امکان پیگیری مشکلات آتی، جداً خودداری نمایند.

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.